Často kladené dotazy

Mohu u vás platit stravenkami?

Aktuálně přijímáme elektronické stravenky EDENRED a SODEXO pomocí nákupu voucherů na https://sodexorozvoz.cz/vouchers/6. Objednávku je možné zaplatit dvěmi způsoby. Nejpohodlnější je platba kartou online, kdy je možné si u nás uložit platební kartu, díky čemu další objednávky zaplatíte jedním kliknutím. Kurýři přijímají i hotovost. Pakliže platíte v hotovosti, prosíme vás, abyste optimálně platili bankovkami v maximální hodnotě 500 korun, abychom vám mohli vždy bez problému vrátit.

Nejde mi přidat moje adresa

Nejprve si zkontrolujte, jestli se nacházíte v mapě našeho rozvozu. Pokud jste v zóně našeho rozvozu, ujistěte se, že zadáváte ulici včetně orientačního čísla (to modré). Pokud problém přetrvává, zavolejte v časech rozvozu uvedených v týdenní nabídce na naší zákaznickou podporu nebo využijte náš kontaktní formulář a popište nám váš problém.

Kurýr mi nepředal účtenku

Abychom uměli garantovat co nejrychlejší rozvoz, zrušili jsme papírové účtenky. Účtenku ovšem dostanete, jenom do mailu v podobě potvrzení objednávky. Tento elektronický doklad splňuje všechny náležitosti zjednodušeného daňového dokladu.

Je možné objednávku zrušit?

Je. Ale jen do doby, než ji přijme jeden z našich kurýrů. Pokud chcete objednávku stornovat, ozvěte přes kontaktní formulář, který najdete tady.

Jak dlouho bude čekat kurýr před domem?

Pokud do 1 minuty od doby, kdy mělo dojít k předání jídla nebudete čekat před domem, kurýr provede kontrolní zavolání a následně je objednávka zrušena. V případě platby předem jsou vám peníze vráceny v plné výši. Obdržíte také informaci o zrušení v podobě SMS.

Je možné doručit jídlo těsně za hranici rozvozu i v případě, že by doručení trvalo déle?

Bohužel to není možné. Současná podoba mapy je uzpůsobena tak, abychom v rámci stávající logistiky zvládli doručovat objednávky v co možná nejkratším čase všem zákazníkům. Cesta mimo oblast, i malá, by mohla ohrozit rychlost doručení dalším zákazníkům.

Kde všude rozvážíte?

Rozvážíme pouze v širším centru Prahy. Ověřit adresu můžete na stránce mapa rozvozu

Dodáváte jídlo také na firemní akce nebo jiné hromadné akce?

​Ano, věnujeme se také cateringu. Jestliže nám chcete poslat poptávku na catering, využijte náš kontaktní formulář. Napište nám své požadavky a my se vám ozveme s nabídkou.

Rozvážíte také o víkendu?

​Bohužel nikoliv. Jsme tu pro vás každý všední den v časech uvedených v naší týdenní nabídce. Výjimku lze učinit pouze v případě individuální objednávky, která přesahuje 50 porcí.

Nabízíte množstevní slevy? Například na dopravu?

Při objednání dvou a více porcí od nás dostanete na každé jídlo 10 Kč slevu. Tato sleva platí pouze pro hlavní jídla, nikoliv pro polévky a jiné doplňkové produkty.

Je možné si jídlo vyzvednout osobně?

Bohužel tato možnost u nás není možná Jsme orientování čistě na rozvoz a nemáme žádné výdejní veřejné místo.

Mohu si u vás nabít kredit dopředu?

​Tuto možnost nabízíme pouze při objednávkách nad 10ks. Využijte náš kontaktní formulář a domluvíme se na podrobnostech ohledně doručení.

Jaká je platnost kreditu, který mi byl připsán na účet?

Neomezená. Kredit nemá žádné datum expirace a nemůžete o něj tak časem přijít. Výměnou za tento komfort ho ale zase nemůžete odkládat do budoucna. Kredit je vždy automaticky využit při příští objednávce

Slevový kód, který jsem obdržel nefunguje.

​Ověřte, zda je kód skutečně určen právě vám. Některé kódy jsou přímo svázány s konkrétním účtem a emailem, který je v něm uveden. Nelze je tak převádět nebo darovat. Stejně tak některé kódy lze využít pouze v omezeném počtu. Pokud máte problém, napište nám prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.

Čas doručení byl delší, jak 30 minut. Jak získám jídlo zdarma?

​Naše Zákaznická linka automaticky po skončení každého rozvozu vždy rozesílá všem zákazníkům, u kterých nebyl dodržen čas doručení email s informací, že byl na příslušný účet připsán kredit ve výši ceny jednoho obědu na příští objednávky. Zkontrolujte si prosím vaši emailovou schránku nebo počet kreditů na vašem účtu. Pokud kredit nedorazil, napište nám prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.

Jakou gramáž mají vaše jídla?

Na každou porci vždy počítáme se 150g masa v syrovém stavu. Velikost přílohy se pohybuje mezi 300 - 350g podle typu.

Fólie na krabičce s jídlem se mi špatně sundavá. Neuvažovali jste o použití jiné?

Abychom vám mohli váš oběd doručit co nejrychleji, naši kurýři u sebe vozí větší množství jídel než je obvyklé u běžných rozvozových služeb. Tím je také kladen větší nárok na výdrž samotných krabiček. V důsledku tohoto používáme pevnější fólie, aby se k vám váš oběd vždy dostal v pořádku. Nejjednodušší způsob, jak fólii odstranit, je odříznout jí nožem podél okraje krabičky.

Nacházím se ve vaší rozvozové oblasti, ale nelze mi přidat má adresa na profil.

U některých adres, zejména u nově postavených budov, může občas být problém s jejich uložením na profil. Napište nám prostřednictvím našeho kontaktního formuláře, kterou adresu byste chtěli uložit na váš profil a my vám ji rádi obratem přidáme.

Nenašli jste zde odpověď na váš dotaz?
Pošlete svou otázku prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.